miercuri, 28 februarie 2007

Prima investitie

Am gasit pe mmg (tot pe acolo stau de cateva zile ) o noua oferta.Un user de acolo imi da 1$ ca sa ma inscriu ca referal si sa depozitez suma minima, adica tot 1$.Asadar am depozitat 1$ astept sa imi dea ala 1$ inapoi dupa care o sa primesc si de la hyip pentru urmatoarele 20 de zile in 7.5% pe zi din cat am investit, adica 7.5 centi.Hyipul la care am investit se numeste MasterHyips .

later edit: Am primit acuma in cont banii de la ala de care va spuneam mai sus .Mi-a trimis 1.05$, pt ca oferta lui mai include de altfel si bonusul de pe urma referalilor care este 5%.Dupa toate tranzactiile am ramas cu 1.03 euro in cont.Deci in cel mai rau caz pierd 1 eurocent, iar in cel mai bun caz castig la faza asta 1.5 $.Sper sa nu cada hyipul intre timp.

Niciun comentariu:

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner