vineri, 16 martie 2007

Statistica

Abia mai apuc sa ajung si pe aici din cand in cand. Am mai scos 22 de centzi de la masterhyips, in rest nimic, iar la please-invest am 3.27 $ (cred :P,oricum aproximativ atata), inca 23 de centi si scot 1$. Si ca sa ma laud putin am castigat un concurs de referali pe forumul ipoker.ro de unde o sa primesc in contul mb aproximativ 10$. Intrucat acel concurs a inceput inainte de a lansa acest blog nu o sa pun acei bani la socoteala aici.
Statistica : 2.87$ adica 2.17 euro.


Later edit : am uitat sa zic ca am depasit 100 de vizitatori pana acuma conform trafic.ro (111 chiar).

2 comentarii:

Razvan spunea...

salut incearca si situl asta

http://www.nsbda.org/?ref=177

.. se lauda adminu ca da 10$ bonus .poate cine stie

.. si a mai aparut un forum care se lauda ca plateste bine si in plus daca te inscrii pe linkul caretrebuie primesti si 10c daca te intereseaza o sa revin cu comentari.. in rest frumos blog sper saitiindeplinesti obiectivul

cristi spunea...

razvan,mersi pentru pont, m'am inscris pe nsbda.org

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner