joi, 5 aprilie 2007

Statistica

Desi nu prea am mai postat in ultima vreme am mai facut ceva dolarei. Forumul talkgold organizeaza o gramada de concursuri in fiecare zi cu premii cepand de la 1$ si ajungand chiar la 10$.Concursurile sunt majoritatea foarte simple, unele fiind de genul: fiecare posteaza un numr de la 1-25 si cand se strang destule reply'uri adminul alege un numar iar cei care au pus acel numar castiga,Asta a fost cel mai simplu concurs, dar mai sunt si unele de cultura generala si multe altele.
Am participat si eu la un concurs si am avut norocul sa castig 3.5$ in contul e-gold.
Statistica contului meu arata astfel:4.83 euro (6.49$)
La aceasta suma se adauga 6.17$ care ii am in contul meu de asociat la e-referate, si reprezinta banii pe luna trecuta pe care iam primit pentru "mini jobul" de care ziceam intr-un post anterior. Banii respectivi o sa ii pot scoate in moneybookers, nu inainte de aavea in cont 10$ insa.Asa ca ramane pe sfarsitul acestei luni cand sper ca vor fi mult mai mult de 10$ , ca doar vine sfarsitul semestrului si cauta lumea referate, nu?
Deci pana acum ar fi 12.68$ plus inca cei din contul betestate, adica 1.45$. In total sunt 14.13$ (sper sa nu ma lase matematica tocmai acuma).

Niciun comentariu:

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner